woensdag 29 februari 2012
Mijlpaal in cultureel en intellectueel ontplooien
Albert Heijn heeft Bol.com aangekocht. De product-innovatie die de supermarkt gaat bieden -een keur van audiovisuele middelen en boeken- leidt naar dagelijks leven waarin individuele keuze uit werelds permanente educatie en culturele oriëntatie direct thuis gewaardeerd wordt op dezelfde wijze als voedsel en het fysieke zoeken naar lijfelijke ontmoeting ver weg.
De richtinggevende veranderingen vinden hun oorzaak in wensen van mensen met hun zintuigen vaardig hoofd te bieden aan vele gevoelens opvattingen kennis en muziek teneinde evenwichtig op koers te zijn van voorspoed en geluk in een ingewikkeld lijkende maatschappij.
Het verdampen van een deel van eerdere investering in TomTom staat succes geenszins in de weg. Cyrte en NPM Capital kunnen verlies niet dragen zonder verkoop van internet warenhuis, het belang van lijfelijke ontmoeting is onomstreden. Europa kan zich rijk weten met aankoop van media groothandel: mijlpaal in cultureel ontplooien,
Labels: Overig













